Results 1 to 9 of 9

Thread: Dutch (Nederlandse) Nieuwe Guild Dutch Rebels   

Okidoki's Avatar

Dutch (Nederlandse) Nieuwe Guild Dutch Rebels

Guild Naam : Dutch Rebels

Guild Age : Nieuw van week 12 2011

Member Count : Juist gestart

Website : http://durrebr.guildportal.com/

Contact Info Witcher@live.be

Woordje uitleg :

Voor dat de beta/release datum dichterbij komt, kunnen we al beter voorbereidingen treffen om te starten met het spel. Daarom heb ik een guild gestart.

Het is altijd een voordeel mekaar te kennen en te ontmoeten als het spel start, daarom deze nieuwe guildsite.

Degene die zich geroepen voelen om als eerste mee te helpen graag.

Deze Guild is geboren in Age of Conan en had +-165 leden dus ervaring is er

OkiDoki
    Last edited by Okidoki; 03-26-2011 at 05:21 AM.

Welcome to the forum. Funny, actually... you call your guild "Dutch Rebels", but you have a Belgian email address. So I guess the "Dutch" refers more to the language used than the actual geographical location

Okidoki's Avatar
    Thats wright, when I cal it Belgium Rebels No Dutchmen will join lol

Hello Okidoki. My name is Kevin and I am also Belgian. I wanted to ask if you are still looking for more members to join the Dutch Rebels?

Hey,

Ik had net hetzelfde idee als u, maar dan via facebook een groep aangemaakt.
    Als je interesse hebt om samen te werken, zou ik graag hebben dat je deze groep joined.
    Over de naam van de guild gaat nog gediscussieerd worden, maar in de groep vind je al leuke foto's, info, polls enzovoort.
    Er zijn nog niet zo veel leden op, maar ik hoop dat daar snel verandering in komt zodat we toch een grote guild kunnen oprichten als GW2 eindelijk uit komt. Dus zeker checken aub !! http://www.facebook.com/home.php?#!/...5289994502544/

Groetjes,

Shingora

eey ik kan je helpen met de forums Ik heb al gejoin op je site maar het zit er nogal kaal uit ik kan je er wel in helpen als je wil het is een offer he je hoeft het niet goed te keuren

Ik vroeg me af of ''Nederlanders'' er ook in mogen..

Ik ken een webdesigner en kan mogelijk een domain starten voor een guild..

hallo . ik ben heel erg nieuw in guild wars 2. dus de vraag is nemen jullie ook "noobs" aan in de guild ? zo ja hoor ik graag terug van je